Озброївшись матеріалами від архітектора один з наших клієнтів почав продати і будувати житловий будинок на 125м.кв.(поки велося будівництво). Правильне рішення шукати клієнта вже на стадії будівництва, адже невідомо коли вкладені кошти повернуться, тому починати продаж потрібно завчасно. Ось що у нього було:
1. Проект ( для будівництва та демонстрації потенційним клієнтам)

2. Візуалізації низької якості
3. Фото з процесу будівництва
4. Соціальні мережі, знайомі, друзі, спеціалізовані форуми в інтернеті, ріелтори, оголошення у газетах, оголошення в інтернеті та інше.
5. Велике бажання.
Звичайно все класно виглядає з сторони продавця. Матеріали для продажу є, максимальна кількість залучених до продажу ресурсів є, тільки от клієнтів чомусь немає. Ніхто не телефонує і не цікавиться об’єктом. І от скоро будівництво підходить до завершення а покупця так і нема.
Продавець планував закінчити коробку і продати, але клієнта нема і він починає доробляти фасад, оелектрику, внутрішню штукатурку та інше з надією, що клієнт купить його об’єкт адже вже практично все готово. Будівельники доробляють житло, продавець вже вийшов за рамки бюджету і вже робить те чого не планував робити в даному об’єкті. Вкладає кошти, які ще важче буде повернути і тим самим зменшує свій прибуток. А клієнт все не йде.
Чому так відбувається. Все дуже просто ! Бажання клієнта не співпадають з «товаром» продавця. Вони просто не оправдовують його очікування. Спробую пояснити. Кожен клієнт мислить емоційно і образами, йому подобається яскраве, живе, красиве. Йому потрібна позитивна емоція. Емоція яка б надихнула його на покупку товару. За що і боряться всі маркетологи в світі. Емоції – найголовніший інструмент продажу. Адже, якщо немає емоції, то нема і бажання купити, відповідно дзвінка і продажі. А тепер подумайте що клієнт бачить коли читає оголошення десь в соціальних мережах або на сторінках спеціалізованих ресурсів ? Він бачить просто текс і невиразні фото з «картинками». Вони такі ж як і сотні інших, відповідно потенційний покупець навіть не хоче читати текст оголошення, так як картинка (об’єкт) його не зачепили і не викликали ніяких позитивних емоцій.
А що бачити ви коли дивитесь на ці зображення?
Швидше за все ви пройдете мимо в пошуках цікавішого будинку. Так цей будинок простий (бюджетний) і не претендує на звання витвору мистецтва, але все ж він гарний. Просто на цих зображеннях не розкритий його потенціал ( ракірс, світло, лишні предмети в кадрі, погана погода і т.д.), тому він і не викликає ніяких емоцій, а тим поче думок про сім’ю, затишок, дітей і тепло. Ми бачимо холодні і сірі стіни, бетон і пісок. Отже холод, депресія і апатія. Клієнт хоче бачити позитивне і гарне але тут він цього не знаходить.
Але це все можна виправити з допомогою якісної візуалізації. Так як ми не можемо вплинути на погоду, прибрати лишні елементи з будівельного майдинчика, виставити грамотно світло і найняти професійного фотографа, вже не кажучи що будинок ще не готовий , а продавати треба. Але це все ми можемо врахувати на якісній візуалізації. Ви все ще не вірите?
Тоді дивіться фото нижче!
Ось так можна презентувати і продавати свій об’єкт нерухомості !
Додаткові ракурси для емоцій
При однакових об’єктах емоції зовсім різні чи не так ?
До кого ви швидше зателефонуєте, щоб купити житло до продавця з правого боку чи до продавця з лівого боку ?
Так це все ще один і той самий об’єкт ! Проте результат очевидний.
Людина купує перш за все емоціями а вже потім розумом. Якщо при тому зробити ще і якісний архітектурний проект ( планування і дизайн) то прибуток можна збільшити до 30% при однаковому фінансуванні.